PUTERA MIC

NEGERI SEMBILAN – TOWARDS 3G LEADERS

ADUN Taman Medan Pemalas

ADUN Taman Medan Pemalas
 
Ini merupakan update dari Twitter YB Haniza ADUN Taman Medan.

ADUN Pemalas YB Haniza hanya meminta masalah sampah yang semakin tidak terurus diserahkan kepada kontraktor sampah,dan ianya bukan merupakan tugas beliau. Seolah olah beliau melarikan diri dari tanggungjawab sebagai wakil rakyat.

 
Beliau harus sedar,rakyat bukan mengundi kontraktor sampah untuk membuat aduan.
 
Rakyat Taman Medan mengundi YB Haniza, dan jika masalah sampah dikawasan tersebut tidak dapat diselesaikan,pasti rakyat akan mengadu kepada wakil rakat yang mereka undi.
 

Sepertimana yang kita tahu masalah sampah yang serius di Selangor membuatkan penduduk merasa kurang percaya kepada pemerintahan Pakatan Rakyat,dan ditambah dengan ADUN pemalas seperti  YB Haniza, Barisan Nasional pasti akan menawan Negeri Selangor.

Brader Mogan,ADUN Jeram Padang juga mempunyai sifat yang sama seperti YB Haniza.

Walaupun mewakili Barisan Nasional Brader Mogan bersifat sombong, langsung tidak menggambarkan aspirasi @NajibRazak yang peramah dan youth friendly.

Jika @NajibRazak membaca artikel ini, ADUN Pemalas seperti Brader Mogan harus direhatkan jika mahu BN memenangi PRU13 dan mencapai agenda Transormasi Malaysia.

 

Masyarakat Taman Medan harus mengganti wakil rakyat mereka jika mahu kebajikan mereka diberi keutamaan.

Masyarakat Jeram Padang,harus mengganti wakil rakyat kepada pemimpin yang berjiwa rakyat dan menolak pemimpin yang sombong dan kurang bijak.

baca Selanjutnya di www.princeofpilah.blogspot.com

April 29, 2012 - Posted by | Uncategorized

No comments yet.

Leave a comment